A "fényevés"

2015/03/04. - írta: Athon Idrakys

Elítélem és mélységesen megvetem azokat akik szerint a fény semmilyen tápláló tartalommal nem bír. Vegyünk egy ÁLTALÁNOS ISKOLÁS példát először. Mivel tápálákoznak a növények? Fénnyel. Tessék, ezek után ne modja nekem senki, hogy a fényben nincsen táplálék, mert ott a bizonyíték (tény) a lábuk alrtt és zöldell! Mikro  eszik egy nö9vny húst vagy másik növényt? SohA!!

PErsze egy növénynek incs annyi energiára szüksége, mint egy embernek, ezért nekünk kell további ételeket is enni, de a fény remek KIEGÉSZÍTŐ táplálék lehet. Egyszeráen csak amikor napos idő van, sokat kell sétálni a napon és közben arra gondolni, hogy a fény átjárja és feltölti a testünket ÉLETTEL. Gyakorolni kell, mondjuk ahelyett, hogy ezreket költenénk a boltban múzliszeletre vagy chipszre, inkább menni kell sétálni. Etgy idő után észre fogod venni, hogy sokkal kevesebb ételre van szükséged, mert a fényben lévő fontos vitaminok (c és d vitamin) beépülnek maguktól a szervezetedbe. Én volt úgy, hogy két napig nem ettem ,csak ittam friss gyömölcslevet és vitaminokat szedtem ls közben sokat sétáltam a napon és semmi bajom nem lett tőle.

Sőt, sokkal energikusabb voltam. EZ nem azt jelenti, hogy nem kell enni, csak oda kell figyelni, hogy ne méreggel meg szeméttel táplálkozzunk, hanem éltető doglkolla.

Egyébként megkérdeztem erről "tudósokat" is és milyen meglepő, szerintük ez hülyeség. Persze, mert ezt adták a szájukba, az élelmiszer és gyógyszerlobbi hatására (nincs háttérkormány :) )!!!! Megkérdeztem őket, hogy akkor mi a fény, a válaszuk az volt, hogy a fény egyszerre részecske és hullám. :):):):) Ezen nagyon jót nevettem, mert most akkor részecske vagy hullám, mert a kettő együtt nem megy. Másrészt meg hullámot én eddig csak a vízben láttam és nem vettem még észre, hogy vizes lennék, amikor rám süt a nap (kivéve, amikor esik az eső) :):)

Nagyon viccesek tehát ezek a "tudósok", de aszért ne az mpondja meg, hogy mit egyek meg hogyan, aki szerint a fény az vízből van :D

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feherfeny.blog.hu/api/trackback/id/tr337239487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eskael 2015.03.05. 17:42:24

Keress egy jó pszichiátert és tanulj is mellette. Talán nincs minden veszve. :(

Áj ár winner?! Maderfaker! 2015.03.05. 20:54:57

Ez egy komoly cikk? Mert nehéz elhinnem, hogy aki ennyire hülye, az eljut odáig, hogy megtanulja egy blog szerkesztését...

Bewto 2015.03.09. 00:27:02

az szédületes mennyiségű helyesírási hibából és a sík gondolkodásból szerintem látszik, hogy nem egy észlényről (de az ételmegvonásból adódóan), de még egy ösztönlényről sem beszélhetünk. Ő inkább egy felsőbbrendű szíriuszi lény, aki túllépett az olyan emberi gyarlóságokon....
Amúgy lehet, hogy troll ,mert egy rendes blogger venné a fáradságot és válaszolna a kommentekre.
süti beállítások módosítása